maandag 9 mei 2016

Dag 17


Ik begin in het reisritme te komen, lekker.
Ik bedenk mij het volgende. Ik ben vatsig... en dat wil ik niet meer. Ik eet niet gezond, drink te weinig en sluit niet uit dat dat ook mentaal invloed heeft.
Voor ik eruit ga maak ik een plan. 
1. Meer drinken, ik start de dag voortaan met een flinke mok groene thee. De positieve eigenschappen die eraan toegekend worden zijn bedenkelijk maar ik vind het lekker. Alternatief is limoen/citroensap in water zonder suiker. Pas om 11.00 een kop koffie
2. Stevig ontbijten
3. Avondeten: minder maar veel groente. Meer avocado/noten vetten etc. Minder koolhydraten (pasta/aardappel)
4. Buikspieroefeningen en krachttraining grote spiergroepen.
That's it, niet ingewikkelder. Ik heb er wel zin in, een nieuwe goal.

De zon is vandaag matig, we gaan het eiland verkennen. Eerst het stadje Krk, prima.
Daarna Vrbnik, veel leuker. Smalle oude straatjes en gelegen op een heuvel, bijna geen winkels.
Bijzonder is ook de wijn die ze daar maken. Heel dicht bij zee en een aparte druif, de Zlatina, Proeverij gedaan en weer wat flesjes mee. Proeverij mag, staat niets over in m’n plan.

Avondeten: grote bak konijnenvoer met olijfolie en 2 vissen vissen op de BBQ, straight up. Mack kijkt of de vis gaar is, hij eet natuurlijk mee. Verwend tot op het bot, tot op de graat eigenlijk.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten