vrijdag 20 mei 2016

Dag 19

Snel weg hier en weer gas richting het zuiden waar Jakko en Saskia morgen aankomen om mij voor 4 dagen te vergezellen.
Ik kom aan in Dubrovnik. Ik heb er niets over gelezen maar heb gehoord dat het heel mooi moet zijn. 
De campingbaas zegt mij dat als ik de ‘oude stad’ wil bezoeken ik beter met de bus kan gaan. Bushalte gevonden, gewacht op de bus. Ik stap in maar krijg een verwijtende vinger, geen Mack’s in de bus…pfff. Dan maar lopen. Een kleine inschattingsfout maakt dat ik een uur stevig moet doorlopen om de ‘oude stad’ te bereiken. Daar aangekomen is het echter ... wauw! Een echt oude stad binnen stadsmuren grenzend aan het water, prachtig. Aanrader! Ik ga er niet teveel over vertellen maar als je zin hebt in een citytrip, doe een weekend Dubrovnik.

Terug geen zin in de lange wandeling terug. Ik verberg Mack tussen m’n benen en stap de bus in zonder dat de chauffeur het ziet, gelukt. Mack zijn voeten fetish maakt dat er af en toe iemand op slippers even de lucht inspringt vanwege een tongetje tussen de tenen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten